dansuppvisning!

oofff.. bäästa dagen på länge!
fan vad jag älskar att dansa!
vid typ 12 åkte jag till Johanna
sen åkte vi till stan och sen vidare till Liseberg :)
vid 3ungefär dansade vi och det va galet kul.
Många var missnöjda men jag tyckte det gick bra :))
Träffade Matilda min underbara kusin!
som jag inte träffat på jätte länge
och nu ska jag antagligen dansa med henne i mölnlycke
när vårterminen börjar!
Och så blir det kanske Pardisco med Felicia i Frölunda!
Såå sjuukt kul ska det blii1!!
Det blev liseberg efter och aa det vaa myysigt!
Träffade Adam :)
din långa snygging xD HAHAHA
Ajaa, skit samma nu ska jag vara normal.
Jag är så pigg och vill bara dansa dansa och dansa!
Nu ska jag äta spagetti med köttfärssås! :))


Kyss (L)


Kommentarer
Postat av: eriiica :D

GRYYYYYYYYYYYMT ;D haha tabbade mej lite på dansen i dag men det fick FETT grymt ändå :D:D:D:

2009-12-06 @ 20:18:31
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/
Postat av: eriiica :D

GRYYYYYYYYYYYMT ;D haha tabbade mej lite på dansen i dag men det fick FETT grymt ändå :D:D:D:

2009-12-06 @ 20:18:48
URL: http://yyuliaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0