bara för!

hemma från kyrkan för ett tag sen har precis ätit och insett att jag är sjuuk!
ont i huvudet, sjuk förkyld ont i hela kroppen och det känns som jag ska spy bara för att jag åt nyss!
ajaa, dagen började bra iaf! Fick träffa min älskling! Amandaa du är bäst! Familjen åker till joel sen och jag stannar hemma för jag vill inte smitt dem. Bättre att ligga i soffan hemma och sova tror jag. Bara fyra dagar kvar till jul! JAG LÄNGTAR!
Här kommer bilder!<3


bara för att jag älskar min Amandaa!<3

Kysss nu ska jag sova och försöka bli frisk föfan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem tog bilderna ?

2009-12-20 @ 18:54:34
Postat av: Camilla & Joel

Vi saknade dej!!!!Du får ju inte vara sjuk nu!!!!!!

Tack för de fina julklapparna

Kraaaam

2009-12-20 @ 20:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0