21:13 ni gjorde min dag underbar!

hej alla!
dagen har varit underbar på alla sätt!
åkte till Eliten(ester) vid ett och a tog bussen hem 18:10
det tar sjukt lång tid med buss hem te henne man vafan!
det är värt det! vi är 1337 iaf!
haha, fyfan vad kul vi hade!
tog tyvärr inga kort :/
ajaa jag kom hem vid 19:00 käka med familjen
och sen stack jag ut med Lellaaah!
haha, aa vad gjorde vi?
drack energi dricka och betedde oss ovanligt barnsligt?
haha, aa det kan vi nog sammanfattaa det som!
iaf der regnade sjukt mkt ute men min kamera klarar allt den tjockisen!
här kommer bilder!


hohoo, :))
vi är snyggast!

Jag älskar er tjejjuur!
tack för en underbar dag!


kyss! (K)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0