20:57 Dagen har varit underbar!

tjooooosan!
nu är jag hemma igen, :/
vilken underbar dag jag haft!
ingen kan slå mig o Amanda!
Vi måste göra om det gumman!
det var en underbar dag!
Sista riktiga dagen på året slutade bäst!
här kommer lite bilder :))

resten av bilderna är för bra för att visas på bloggen ;)


Amanda!
gumman du betyder sjukt mkt för mig,
vet inte hur jag ska förklara det med ord.
jag litar på dig till 110% o du får aldrig lämna mig!
vi kan prata om allt o du är som en stjärna
vi delar allt, det bara e så!
tänk om jag inte träffat dig, vem skulle jag säga allt till?
det är skönt att ha dig o snacka med!
vi skrattar åt saker o vi är som vi är.
det bara e så, eller hur? :)
30/12-09
vi sa så jävla mkt konstiga saker
o
skrattade så sjukt mkt.
haha, gumman vi är bäst!
det bara e så!
du är en av mina närmaste vänner
och det vet du!



kyss på att jag o amanda är sjukt bra vänner! :)))


Kommentarer
Postat av: amanda

sjukt kul var det! Du vet att jag älskar dig, och du vet att du kan säga allt till mig. Och jag vet att jag kan säga allt till dig! Tack att jag har dig(L) HAHAHA många skratt ja, HAHAH wooohops! vi är bäst, det bara är så! vi kommer inte ses försen nästa år, det bara är så :o jag älskar diiiiig! <4

2009-12-30 @ 21:11:29
URL: http://aamandathoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0