11:52 igår o idag!

tjoo, hann inte blogga när jag kom hem från samira igår, men a vi hade det nice snackade mest och sånt, sen va jag påväg hem. Så satt jag och Samira och snackade i ballad när mobilen ringer. Så jag gick upp till Backa pizza+ och mötte Thobbe, Andras och Rickard och a nån mer :$ haha Aja jag skulle lixom va hemma 21 så dem följde mig hela vägen hem och vi gick och snackade om allt och inget.  Haha, men när vi kom fram te mig så följde ba thobbe mig te dörren och så öppnade mamma och hon blev typ sjukt glad över att se han xd för när Thobbe gått så snackade mamma ba om han xd HAHAH Skulle nästan kunna tro att de va mamma som varit tsm med han xd
ajaa ska antagligen va med Ester idag tror jag! :)) hihi bilder kommer la senare!<3

kyss!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0